guney_ve_sarpin_annesi Kızlar 42 günlük bebeğim bazen boğulacak gibi oluyor devamlı kontrol ediyorum. Ne zaman geçiyor bu sorun doktora danışan var mı bir ilaç veriliyor mu ?
S123ye guney_ve_sarpin_annesi 3 ay yaşadım bu sorunu maflor diye bir ilaç var hatta ilaç değil takviye edici gıda gibi bişey doktor bunu verdi ve geçirdi doktora danışıp alabilirsiniz eğer doktor kullan derse kullanın reflü çocuğun kilo alımını azaltıyor kustugu için ama dediğim gibi doktora danışın alın
Gmzdgs guney_ve_sarpin_annesi canm bn doktora sordum çok kusuyo diye kilo alımı iyiyse boşver kussun en fazla üstünü kirletir dedi 6 aylık hala kusuyo yapcak bişey yok fizyolojik reflüyse 1 yasına kadar geçiyor değilse tıbbi müdahale gerekiyo
kubra_s guney_ve_sarpin_annesi canım emzirme pozisyonuna dikkat et çok düz emziriyorsan oda sebep olur emzirir emzirmez çocugu yatırma bir müddet tut kucagında ve gazını 15-20 dk sonra çıkar birde kesinlikle reflü yatagı yavsiye ederim 🙏🏻
Berrasiner Kuzenim eczanede çalışıyo ilacı varmış, benim bebeğimde de var ama ben kullanmadım hiç 4 ay20 günlük baya azaldı 4 veya 7 ay sürüyormuş demişti doktorum. Sen doktoruna sor ilaç yazar canım
guney_ve_sarpin_annesi S123ye doktora gidince inşallah sorarım canım ama artık iyi çocuk doktoru da bulunmuyor. Her yer para rant düzeni olmuş. Bana kalsa ilaç bile kullanmak istemiyorum ama düz asla yatıramıyorum yutkunuyor guk guk ses çıkarıyor yutkunma sesi
guney_ve_sarpin_annesi Gmzdgs genelde bebeklerde oluyormuş diye biliyorum. Inşallah tıbbi müdahale gerekmez. Benimkisi yutkunma geldigi anda yutuyor yavrum :( kusmadan ziyade. Düz uzandirdigim anda yutkunuyor guk guk ses çıkarıyor yutkunma sesi . Hic duz yatıramıyorum yavrum
Gmzdgs guney_ve_sarpin_annesi aynı bendede oyle valla o sesi duyar duymaz emzik veriyorum agzına daha kolay yutuyo Çocugum