Göğüslerinin yumuşaması normal canım terbiye olmuş yani bebişin ihtiyacı kadar süt üretiyor artık. Doyup doymadığı çişli bezden anlaşılır. Günde 6-7 kere alıyorsan sorun yok. 2. Ayda genelde acıktığını bilir uyanır uyanıksa da belli eder zaten. Yakın zamanda kontrolünüz varsa içinin rahatlatacağı bir sonuç alırsın inşallah 😍