Betulhatiparslan Arkadaşlar bebeğim daha 1,5 aylık balgamı var sürekli kusmaya çalışıyo kusamıyo yutkunuyo ve hırıltı var uyuyamıyo uyku arasında balgamı kusmaya çalışıyor sürekli. Virüs yüzünden hastaneye götürmek istemiyorum. Evde ne yapabilirim
Elvin08 Betulhatiparslan burnunu açık tutmanınz lazım rahat uyuması için.Kuru soğanı dörde bölüm yattığınız odada kalsın açar muhtemelen.Bide bol bol emzirin kusarak atması için balgamını
Kusananne Betulhatiparslan canım evde hiç birşey yapamazsın 1.5 aylık çocuğa, git doktora götür o balgam ciğerlere inmeden. Küçücük çocuk ilaç kullanmadan hiç bi şekilde atamaz balgamı. Geç olmadan götür bronşit olur sonra hiç gitmek istemediğin hastanelerin müdavimi olursun allah korusun
BabyLinda Betulhatiparslan geçmiş olsun. Telaşlanmayın bende çok yaşadım yaşıyorum da arada.Evin nemi yüksekse balgam ve hırıltı oluyor. Şöyle düşünün ev sıcak olduğunda büyükler bile burnu tıkalı uyanıyor. Burnuna serum fizyolojik damlatın ⅚ damla. Rahatlatır. Balgam masajı var onu yapabilirsiniz. Ben bebeğimin göğsüne ılık zeytinyağı sürerim iyi gelir. Aklıma gelen bunlar. Evin nemini düşürmeye çalışın o zaman düzelir Allahın izniyle
Betulhatiparslan Esyu yan yatırıyorum sürekli. Burnuda şuan açık ama bilmiyorum. İlk bebeğim korkuyorum
Meltemcakir Betulhatiparslan öksürük varsa brnce götürmelisiniz. Bronşiolit de olabilir ki bizimki de 1, 5 aylıkken geçirdi. Hastanede 1 hafta yattık Bebeğiniz çok ufak 6 aydan küçük bebeklerin hastaneye yatması gerekiyor böyle bir durum varsa. Belki alerjik de olabilir. Ama götürmeden bilemezsiniz.
Betulhatiparslan Meltemcakir öksürük yok. Az önce götürdüm ateşine baktı nabzını ölçtü gözünü kontrol etti hiçbirşeyi yok normal olabilir dedi. Covid yüzünden böyle şeyler için getirme dedi. Ama hırıltısı ve balgamı var yani devam ediyo. Sabah çocuk doktoruna götürücem olmadı
Betulhatiparslan Kusananne az önce acile götürdüm birşey yok dedi eve gönderdi. sabaha kadar düzelmezse çocuk doktoruna götürcem
Meltemcakir Betulhatiparslan Bencede en iyisi çocuk doktoruna görünmek. alerjik değilse çünkü öksürük sonradan gelişebiliyor. O zamanda ilerlemiş bir rahatsızlık oluyor.Daha detaylı bakar hem çok ufak bebeğiniz ihmale gelmez.
Kusananne Betulhatiparslan çok geçmiş olsun ihmal etme mutlaka bi doktor görsün. Özele gitme şansın varsa oraya götür ki ilgilensinler
Betulhatiparslan Kusananne öyle yapıcam. İnşallah sabaha birşeyi kalmaz. Soğan falan da koydum odaya. Daha çok küçük ya
Betulhatiparslan BabyLinda gece doktora götürdüm mamasını içemiyodu nefes alıp. Oda hava verdi iğne yaptı antibiyotik bide ilaç verdi iki şurup bi damla
Meltemcakir Betulhatiparslan Bu ilaöları size verip göndermeleri tuhaf geldi bana. Bronşiolit tedavi şekli bu. 1,5 aylık bebeğin hastanede gözetim altında olması gerek yani bronşiolitse yatırmaları gerekiyor. 9 aylıkken yine geçirmişti oğlum o zaman bile yatırdılar bizi. Balgam ve hırıltı ile götürmüştük bizde.
Betulhatiparslan Meltemcakir çok çok aşırı değil bilmiyorum şuan biraz daha iyi ilaçlar iyi geldi sanırım en azından karnını doyurabiliyorum nefes alabiliyor