Merhaba annişler😍 kızım 2 ay 3 günlük bi kaç gündür sabah 6 da kalkıp akşam 5-6 ya kadar uyumuyor ve çok huzursuz sürekli ağlamaklı gibi aç desem aç değil açıkta desem açıkta değil 😂😂😂 nedendir acep böyle değildi 😒 kalksa bile emer öyle yine uyurdu ama akşamları çok güzel uyuyor 🧿 tabi bi gülümsemesi bana yetiyor hiç uykusuzluk kalmıyor bende 🥰 sizde ne gibi değişimler oldu neler yapıyor