Bhrdmr 4 buçuk aylık oğlum var sürekli korkuyor ve katılırcasına ağlıyor nefes almadan bu normal mi aynı şeyi yaşayan var mı
EsofmanliSevketHoca Bhrdmr Bizde aynı durumdayız tencere kapağını tezgaha birden bırakmışım kucağımdaydı bir sıçradı onunla beraber resmen bende sıçradım bir ağladıysa içini çeke çeke 10 dakika🤣
Bhrdmr EsofmanliSevketHoca evet ya benim bebiş de aynı çoğu sesten etkileniyor hapşırık, su sesi, ani hareketlerden falan normaldir inşallah
EsofmanliSevketHoca Bhrdmr Normal çünkü artık tamamen duymaya başladılar ve sesleri algılamaya çalışıyorlar ,yoksa bizim ki emzikten gelen sesten bile korkuyor düşün yani 🤣🤣🤣 içini ferah tut
Bhrdmr EsofmanliSevketHoca teşşekkür ederim böyle yorumlarda rahatlıyorum zamanla geçer inşallah. Bizimki emziği bıraktı ya 😏 bu yüzden sürekli emmek istiyor yapışık ikiz gibiyiz 😅
EsofmanliSevketHoca Bhrdmr Ne demek 😇 bizimki hem beni hem emziği sömürüyor MAŞALLAH 🤣 Böyle böyle büyüyecekler işte annesi 🥰