Arkadaşlar kızım 7 buçuk aylik. Sallanarak uyuyor onu bıraktırmak istiyorum iki gündür uğraşıyorum gece çok sık hatta daha sık uyanmaya başladı sallamiyorum diye ağlamaktan bı hal oldu poposuna piş piş ninni söylüyorum ama bunlarada alışır mi korkuyorum. İlk günden pes etmek istemiyorum sallamayi başaran varsa motive olurum lütfen cevap verin