Canım anneler aranızda bebeği 6.hastalık denen sağlık sorunu yaşayan var mı? Benim kızım 8,5 aylık pazartesi gününden beri 6 saatte 1 geçmeyen Ateş yükselmesi var ek gıda yok denecek kadar az Olduğu için sulu kaka yapıyor 4 veya 5 kere vücudunda isilik tarzında kırmızı lekeler oluştu yani düne kadar 37nin altına inmedi ateşimiz calpol veriyorum gece fitil kullanıyorum doktora yarın 3. Gidişimiz olacak net söylenen bişey yok ateşlendiğinde calpol kullan dedi dr 3. Günün sonunda geçmezse antibiyotik kullanıcaz dedi internetten biraz araştırdım 6. Hastalık belirtileri gibi duruyor ilk gün dr gittiğimde dişe yormuştum bu hafta oda patlar gibi oldu ama herkes diş ateşi 38.5 geçmez diyor bizim 1 kefe geçti 39,6 oldu acile gittik var mı? Bilgisi olan ♥️