Wyz benim bebeğim ilk doğduğu zamanlar 9da uyurdu zamanla 10 oldu 11 oldu 12 oldu derken bizde şuan 6 aylığız ve gece 2den önce uyumuyor. 2de zorla uyuyor uyutmasam bizimkide 4lere kadar oturur. Ve öğlen 12-1de uyanıyor geç uyuduğu için. Bende ona ayak uyduruyorum ve uyuyorum tüm işlerim kalıyor. Aynı durumdayız delirmek üzereyim ne yapsam diye düşünmekten.