Ardn geç bile kalmışsınız. doktorumuz 4 aylıkken gece beslenmesini kesebilirsiniz demişti. uyanınca tabi bir kez besleyin ama uyanmazsa hiç kaldırmayın diyordu. tabi biz mama ile besleniyorduk sütüm yoktu. şimdi sizin meme olduğu için alışkanlıkta oluyor. uyandıkça su verin yatırın artık meme emmeyeceğini anlar bir müddet sonra ama kararlı olun ki bir daha gece emmeyeceğini anlasın.