Cnprtk chicco bendede var akıtma problemi şöyle kapagında sıkıntı var kapattım sanıyorsunuz ama tam kapanmıyor bellide olmuyor. Sonra tüm mamalar bebeğin üzarine dökülüyor. Yani anlaşılcak gibi dağil. Bende onu su biberonu yaptım her mamadan sonra uyku sersemi filan dikkat edemem diye. Wee baby nin geniş ağızlısını kullanıyorum mama için memnunum