Kızım ben yokken odada ya da babaannesinin halasının annemin kimin kucağına giderse gitsin benim için ağlasın peşimde dörtt dönsün bensiz durmasın istiyorum ama olmuyor sadece yabancıladığı kişilerde ağlıyor bu arada 7 aylık acaba daha erken mi ileride ağlar mı bu ağlamanın beni mutlu edeceğini düşünüyorum