Ceydakoruc bugün 2 haftadır sallanan implantımı çektirdim, lokal anestezi olduğu için süt sağımına gerek yok, eve geldiğimde uyuyordu,işlemden 2-3 saat sonra emzirdim, sağmadım. Doktora da sordum emin olmak için lokal olduğu için süte geçmeyeceğini teyit etti. Ağrı kesici veya antibiyotik de kullanmıyorum. Çünkü hiç birisi emzirmeyle uyumlu antibiyotik yazmıyor, uyumlu diye yazdıkları bebeklerin yeni çıkacak dişlerinde leke olmasına sebep olabiliyor. O yüzden içmiyorum ilaç (parol dışında)
bu arada oğlum bir yaşında,3 aydan küçükse bebeğiniz doktorunuza da sorun ve söyleyin emzirdiğinizi ona göre anestezi yapacaktır.