Xiamei Merhaba annişler. Ankara gimarttaki toker bebede tüm ürünlerde %30indirim var. Ben bugün gittim, çoğu reyon talan edilmiş😔 Bebek bezi almaktı amacım ama kalmamış malesef. Onun yerine bir sürü kıyafet aldım bebişime. Özellikle organik kıyafetler uyguna geldi bnm için. Gimarttaki şube kapatılıyormuş , indirimin sebebide buymuş. Gitmek isteyen olursa paylaşayım dedim☺️
tutu11 Xiamei acity de babymall mağazasının outleti açılmış. Ben de oraya gittim orda da çok indirim vardı. Özellikle giyim ve bebek arabalarında.