Dlkydnn Merhaba hanımlar iki sorum olacaktı bebeğim 8aylık bir türlü bebeğim için terletmeyecek bir yastık veya yastık kılıfı bulamadım öneriniz var mı ben incecik bir yastıkta uyutuyorum bebeğimi bir diğer sorumda malum havalar çok sıcak bebeklerinizi cam kapı açıp uyutabiliyor musunuz ben sadece zıbınla uyutuyorum hasta olur mu korkusuyla da kapıyı açmıyorum oda bizde pişiyoruz tüm gece sıcaktan
Deletedmom896 Dlkydnn canım terlemesi iyidir oda sıcaklığı 24 derece olsun ben camı aralıyorum kısa kollu zıbın uzun alt ve üstüne çarşaf örtüyorum emzirmede asla oda değiştirmiyorum aynı odada emziriyorum sabaha karşı
Geheimnisperson Dlkydnn ben de sadece body giydiriyorum. Uyuduğumuz odanın camı açık olmuyor, başka odanın pencereleri açık oluyor. Gece ben de havasızlıktan bayılacak gibi oluyorum. Ama üşütürüm diye korkuyorum.
Deletedmom896 Dlkydnn soğuğu başından ve altından ayaklardan alıyor ince uzun pijama giydir terliyor soğuyor o hasta olmasına sbeb üstünü açsa bile biliyor olmaz
Didem52miray Bende uzerine kisa kol ama alt uzun, üzerine ince battaniye ,çam kapalı ama kapı açık Daha minik benim yavru 3.5 aylık üşür diye korkuyorum ama çok sıcak