Kızlar atlamaktan helak oldum normalde çok dıkkat ederım ama bebegım sıgara tütünü yedı.Balkonda çamaşır serıyodum az bıraz yemıs suanda doktorda goturemıyprum napıcamı bılmıyorum müsade gelmıstı onun sıgarası kalmış nasıl açmışsa açmış çok üzgünüm ne yapmam gerektıgınj bılen varmı lutfen yargılamadan yorum yapın gerçekten