Merhaba anneler özelde ki doktor 40 çıktıktan sonra göz muaynesi ve kalça çıkıklığı için getir demişti ama özele gitmek istemiyorum eğitim araştırmaya gideceğim ama acaba hangi bölüme randevu alacağım bunlar için bir sürrü çoçuk bölümü varmış hiç anlamam da 🤦🏻♀️ Yardımcı olur musunuz