9 ay 28 günlük kızım var oyun olarak yapıyor diye düşünüyorduk çünkü sadece sevimlilik yaparken gözlerini çeviriyor göz kırpıyor çirkin oluyor ve gülüyor fakat yapma dedikçe son zmaanlarda baya bi takıntı haline getirdi eşim oyun yaptığını söylüyor ama anne yüreği 6.ay göz kontrolümüze virüsten dolayı gidemedik özellikle şebeklik yaparken yapıyor ama çok fazla taktım kafama böyle bir durum yaşayan varmı öğrenmek istedim ?