Perimasali Kızlar merhaba. Bebeğimin mamasını hazırlarken çalkaladıktan sonra biberonda tozları yapışmış şekilde kalıyor Philips Avent cam şişe biberon markası mamada similac sizce neden böyle oluyor neyi yanlış yapıyorum 🙄
2019drnsu Perimasali biberonun içi kuruyken mamayı koyunca olmuyor ama dibi suluysa mama yapışıyor ve erimiyor.
GoGirl Perimasali bizimde ayni mama ve biberon.biberon islak kuru farketmiyor koyuyorum once su snr mama.yeterince ilik yapiyorum sicaga hafif yakin iyice salliyorum sorun olmuyor
Nursah06 Perimasali mamadan memnun musunuz kilo alımı filan nasıl acaba biliyorum alakasız ama denicem de
Perimasali GoGirl bende aynı şekilde önce su sonra mama şeklinde koyuyorum ama neden öyle oluyor anlamıyorum
Meftunbade Bizde de öyle oluyor ama mutlaka 2 3 mamadan sorna yıkıyorum biberonu çünkü mama kalınca ekşiyor
Umayyyy Perimasali bazı mamalar öyle oluyor. Bende baby goat kullanıyordum erimiyordu hiç mecbur öyle veriyordum. Hippin smanin falan güzel eriyor similac kullanmamıştım. Biberonla ilgisi yok. Kullanım şekline göre uyguluyorsaniz muhtemelen mamanın yapısından kaynaklıdır
Ata0905 Perimasali önce su sonra mama koyup mamayı dairesel hareketlerle karıştırmak gerek çalkalama yapmamalısınız ve su 40 45 derece gibi olmalı ılık ise erimiyor . Aklıma gelenler bunlar . Kaşıkla karıştıracaksaniz metal kaşık kullanmayın icindeki vitamin minerallere etkileşim yapıp verimini azaltabilir .🌺
Meftunbade GoGirl her içeriğinden sonra yıkıyorum tabi ama süngerle yıkamıyorum suyun altında bol bol temizliyorum
GoGirl Meftunbade hmm ben hepsinde sungerli yıkıyorum bi de gun icinde 1 2 kere sirkeli karbonatli yikiyorum 1 kez fln. 2 3 gunde bir de kaynatiyorum.