[silindi] Basina gelen varmi acaba bu surec normalmi ? Bebegm 9 aylikken ilk adetimi gordum. Emziriyorum duzenli olarak. 15gunde tekrar hastalaniyorum. Bu 3 oldu ve cok degil az az goruyorum. Bu duzensizlik normalmi bi dr gorunmelimiyim? Simdiden tesekkurler
Nesibenurumm [silindi] aynı ben surda bekleyeyim ama ben doktora gittim emziriyorsan olabilir dedi normalmis
[silindi] Nesibenurumm bende internetten baktim emzirmeyle normal diyor ama 15 gunde olmasi beni korkuttu
Nermin_Ecrin Bende surda bi köşede bekleyeyim benimde bebeğim 10 aylık ilk adetimi bu ay oldum ara ara bi kaç defa çok azicik kahverengi kanama gibi bişeyim olmuştu
[silindi] Nermin_Ecrin ayni benim de bu sekilde kahverengimsi bi tonda az az oluyor. Normaldir insallah ya
Leyla220801 [silindi] Hayır maalesef virüsten dolayı gidemedim ama böyle olmayacak bu araalar randevu alıp gideceğim 😑