Caculle 5. Ay galactico kullanımaya başladım işe yaradı gibi oldu ama bebeğim ek gıdaya geçince o da yetmemeye başladı sütü bitiriyo üstüne ek gıda işte ne yaptıysam yiyo yoğurt yiyo su içiyo hala ağzı açık bekliyo anlamadjm temelli bitiyo sütüm gibi hissediyorum, sabah bir akşam üstü bir akşam 9 da uykudan önce 1 defa emzirirdim. Geceleri hiç kalkmayan bebeğim uyanmaya başladı süt aşırı yetersiz kalıyo geceleri ne yedircem bilmiyorum bende çıldırcam bütün 6 aydır kurduğum düzenimiz bozuldu.. bence sen bildiğin gibi davranmaya düzen tutturmaya bak gece ne zamana kadar kalkcak ki 2-3 yaşında gece emmeye kalkıyor benim çocuk hikayeleri falan artık çok demode bence, ilk fırsatta yetişkin gibi kendi odasına alıştırıp gece koca insan gibi deliksiz uyumasını sağlayacağım onu araştırıyorum şimdi