YldrmBytkn [url=https://hizliresim.com/UGQsI2][img]https://i.hizliresim.com/UGQsI2.jpg[/img][/url] Kızlar selam 33 günlük bebeğim var sunny baby mira elektrikli salıncak aldım durmadığı için kurduk 2 defa anca binmiştir en fazla 15 er dakika kaldı içinde. Durmadığı için satmak istiyorum kutusu vs bütün herşeyi parçaları duruyor zaten kaldırdım kutuladım tekrardan mağazaya iade etmek için ama kutu açıldığı için edemedim. Ilgilenen olursa faturası da duruyor 10 12 gün oldu alalı ürünün fiyatı 400 tl😊
Deletedmom896 YldrmBytkn canım aynısından bende de var benim ki de 1 aylıkken durmuyordu şimdi 3 aylık oldu içinde kesintisiz 2 saat uyuyor bence satma emin ol huy değiştiriyorlar şimdi vazgeçilmezim gündüz kurtarıcım bu alet
arascimm YldrmBytkn benim oğlum 11 aylık hiç sallanarak kullandirmadim ama şuan gördükçe kendi oturmak istiyor iş görüyor illa gerçekten satma özellikle 2. Yi düşünüyorsan
YldrmBytkn nursocum Deletedmom896 Nltka Ya sanki hiç durmayacakmış gibi çünkü iki defa koydum içine hep ağladı sürekli kucak istiyor başka model ana kucağı veya salıncak alsam yine aynısı olur çünkü hep kucak istiyor napicam bilmiorum
Nltka Pişman olursun satma . Benimkide sallanmıyor diye üzülüyordum . Sonra bir başladı salıncakta takılmaya koyuyorum mutfağa o sallanıyor ben iş yapıyorum veya bağlıyorum salıncağa o takılıyor ben temizlik yapıyorum
Nltka YldrmBytkn değiştirir huy merak etme . Daha çok küçük bir aylık . Dış dünyaya alışamamıştır . İnanki benim salıncak elim ayağım o olmasa bitmiştim diyorum . Arada salıncağa sarılıp ağlayıp teşekkür etmek istiyorum 🤣
nursocum YldrmBytkn gecicek bu durum ben önce bi ana kucağı aldım 2 aylıkken salıncaga geçti elim ayağım oldu alışır annesi daha minik
YldrmBytkn arascimm ikinci çocuk için şuan bi düşüncem yok daha 33 günlük anneyim 😂😂 ama bende o zaman tekrar sans vereyim salıncağa herkes satma demiş 👍🏻
arascimm YldrmBytkn bende kullanmadım ama bize almadan önce çok rahat oluyor dediler. Is yaparken falan. Biz de öyle almıştık. Sonra zaten ikinciyi düşünüyoruz bunda kullanmasak bile dedik duruyor öyle. Arada istiyor oğlum oturmayı
YldrmBytkn Nurellaaaa ürün hala duruyor ama satma gibi bi düşüncem yok suanlik ikinci bebek olursa ilerde diye öyle kaldırdım duruyor 😊