bisadekahve Asansörü olmayan sevgili anneler hem araba hem bebek nasıl çözüm bulabiliyosunuz. Evim 4. Kat baston bebek arabası aldım tamam ikisi ile inerim ama çıkışım çok zor. Sizler neler yapiyosunuz 🙋♀️
Mom036 bisadekahve ay çok güldüm 😅benim evim 7. Katta asansör yok😅😅pusetle indiriyorum çıkışıda eşim çıkarıyor dalağım şişiyor indirirken çok ağır😓😓😓Allah tardım etsin
Minnaktospik bisadekahve 4. Kattayiz bebek arabasini bi indirdim asagi dha cikarmadim😅 giriste bi daire bos onun onune koyuyorum orda duruyor. Hem bebek hem cantasi hem arabasi hepsini birlikte ne indirebilirim ne cikarabilirim 😅
2019drnsu bisadekahve bende aynı dördüncü kattayım çok zor bebek büyüyüp ağırlaştıkça. Allahtan eşim şirket arabasını kullanıyor da bizim kendi arabamız kapıda duruyor onun bagajında hep😄
bisadekahve Seherronya bodrum katında varmış galiba hiç görmedim eşim bakmış kapısı yokmuş kapı alalım dedi bize ait olsa da korktum biraz fare falan çıkarsa depo sonuçta 😄
bisadekahve Mom036 hiii 3 kat daha fazlaa 🙈 hep kucağımda ya da kanguruda indirdim sitenin içine ama bi cesaret arabaya koymak istiyorum fikir alıyım dedim 🌸
Tesekkur Arabanin arkasina koyuyorum hep orda duruyor diger herseyide sirt cantasinda tasiym en azindab elimde sadece bebek oluyor arac yoksada komsum cocugu cocuk arabasinin icinde cikarip indiriyor
bisadekahve Tesekkur bende sırt çantası kullanıyorum dediğiniz gibi elim boşta oluyor . Aklıma geldi arabaya koymak ama daha zor olur diye düşündüm . İnerken birlikte inerim artık çıkışta da önce bebeği çıkarırım bidaha aşağıya inip arabayı alırım 😀😀