Brc06 Merhaba arkadaşlar .. 10 aylık erkek bebeğim var 8500 kilo ve nerdeyse 3 aydır en fazla 400 gram aldı artık etraftakiler zayıf diyince canım sıkılmaya başladı normalmi bilemedim doktora götürsem mi acaba
zcgrmz Brc06 bizde 4 aydır 700 gram aldık,6.aya kadar kilo alımı çok iyiydi.şu an 8700gram çok hareketli ve bu arada diş çıkardığı için az aldı diye düşünüyoruz
TugceAna Brc06 sağlık ocağını bi ara sor istersende normal gibi geldi banada biizimkide üç aydın falan 10 kg 200-300 gr aldı hareketli olduğu için olabilir diyorum bol bol irmikli mama yediriyorum bende kilo alsın diye bebe bisküvi falan ama aynı hala
Brc06 zcgrmz zcgrmz aynen ilk başta çok iyi ama dedigin gibi sonra zor alıolar çok hareketli dedigim gibi dişte oldu tabi daha 10 aylık olmasına 10 gün var ve yürümeye başladı normal diorum bende insanın canı sıkılıo
Brc06 TugceAna bende akşamları irmikli mama yapıorum pekmezli falan olmadı muzlu yogurt veriorum ama nafile almıo ben hareketli olmasına yoruyorum işte