zeyzey29 ben ilk ay milupa kullandım,inanılmaz gaz ve kabızlık yaptı 3-4 günde kaka yapıyordu kıvranıyordu,sonra bebelac gold a geçtim tüm sorunumuz bitti hergün kaka yapıyor gazımız çok aZALDI ,60 cc veriyorum bebeğim 65 günlük,doktor doymazsa 30 daha yap dedi ama bunu da zor içiyor,önce emziriyorım iki göğüsü de sonra mama,ilk ay 30 cc verdim,900 gram almıştı ikinci ay 1550 aldı ☺️