Nisa6701 Kızlar bebegımın atesı var 2gundur bugun doktora goturduk usutmus bogazı kızarmıs yarnda yolculuk yapıcam havaalanında ates olcuyorlar acaba yıne yuksek cıkarsa yolculuk yapabılırmıyız bebegı rahatsız olupta yolculugunda sıkıntı olmayan varmı
OzlemAlisa Nisa6701 gecmis olsun canim, bebekler icin o durum gecerli mi bilmiyorum ustte kalsin bizde yarin yolcuyuz insallah hayirli yolculuklar sizede