Mom263 Merhaba anneler isitme ve goz taramasi kacinci ayda yapiliyor. 20 gunluk bebegim var ilk banyosundan sonra isitme dediler goz icin 1 ay erken mi haftaya testlerini yaptirsam? Uygun donemi ne zamandir acaba?
iremm00 Mom263 5 mayıs da doğum yaptım 19 mayıs da işitme testi yapıldı göz muayenesi için 2.5 / 3 aylıkken dedi doktorumuz
Defnedilan34 Mom263 işitme testini doğduğu gün yaptılar göz taramasını da 1 aylıktı yapıldı aman uyarayım seni göz için araştır bul iyi bi doktora götür çocuğunu ben yakınımdaki hastaneye pat diye götürdüm bebegimin sorununu anlamadılar 1 ay sonra ikinci ameliyatımızı olacağız
happilyeverafter Mom263 işitme testi için öyle bir şey dememişlerdi 15 günlük falandı sanırım yaptırdığımızda. Göz muayenesini 3 aylıkken yaptırdık.
Asklepios Mom263 valla biz 5. Gün kontrolüne gittik bülirübin baktılar sonra iyi çıkınca işitme testi yaptılar. Gözü de birinci ayında diye biliyorum
Gul_23 Mom263 İşitme testini doğduktan 1 gün sonra hastaneden çıkmadan yaptırdık, göz kontrolünü de 2. ay rutin kontroller için gittiğimde yaptırdık