Minnak_mavis Anneler ek gıdayı geçtik 1 haftayı geçti ama iki üç gündür bebeğim kabız çok ağlıyor kıpkırmızı oluyor kakası gelince..zeytinyağı içirdim ve gliserin kansuk fitil de kullandım bugün yaptı ama çok katı..var mı önerileriniz 🌸
Duygui Minnak_mavis çorbalarına kabak. Birde kayısı ben cam rendede iyice ezip posalı bi sekilde verdim çok iyi geldi üstüne de su içir sonra bekle
Araseymen Minnak_mavis yarın 2.ci fitili at canım benim bebeğimde öyle oldu 2 gün peşpeşe atınca 2.gün kakasinin kıvamı normale döndü çok şükür.
sevgice Minnak_mavis fitil genelde önerilmiyor. Maflor biogaia prebiyotik kullanabilirsiniz kakayı bağırsakları düzenliyor 😊
ZyNpYigit Minnak_mavis ymrklerine bi tatli kssigi hakiki zrytnygi koyun tavuk syu kullnin kati seyler yedriosanizzzz olabilr bol su kayisi yedtn
Minnak_mavis Duygui daha çorbaya geçmedik üç gün kuralıyla gittik hep şuan kayısı yedirdim çok katı yaptı işte..sebze çorbası dedi doktor ama nasıl yapılıyor ne koyuyorsunuz içine acaba 🙏🏻
Minnak_mavis ZyNpYigit suyun tadını sevmedi pek içmiyor zorlasam da..evet kullanıyorum zeytinyağını çok teşekkürler ☺️
sevgice Minnak_mavis evet bağırsaktaki yararlı bakterileri çoğaltıyor zaten fitil son son çare kesinlikte 5 gün sonunda uygulanması gereken bir şey değil. Çünkü bağırsakları ona alistiriyosunuz tembellesiyor. Prebiyotik araştırın derim 😊
ZyNpYigit Minnak_mavis bnm oglmda biberndn su icmio msela cay kasga icio su icmye alstrn bnce hem.kabzlk ceket hmde ek gda alio susatr onu
Kuzey19 Minnak_mavis bebegine her yaptigin yemegin icine biraz zeytinyağı koy ben oyle yapiyorum kabizlik yasamadik
happilyeverafter Minnak_mavis ben ilk defa tattırdığın sebzeler hariç bütün püre ve çorbalara zeytinyağı koyuyorum. Bir de kayısı ya da armut veriyorum genelde. Her ek gıdadan sonra da su içirmeye çalışıyorum. Bir de her gün yoğurt yediriyorum düzenli. Her kabız olduğunda böyle çözdüm.
Mnli Minnak_mavis kayısı ve armut önereceğim ben de kabak da olur ve sevmese de maalesef ek gıdaya geçince su çok önemli kakanın kıvamında biraz pürelerine su katın isterseniz belki daha iyi olur