Ceyyllan 37 haftalık sezeryanla doğum yaptım emerken çok yoruluyor iki emip bi dinleniyor süt gelmeyincede sürekli sinirlenip aglıyor oda bende terin içinde kalıyoruz bunu yaşayanlar varmı
GamzeAlpino Bebegin daha kucuk bu cok normal bende yasadim ayni sorunu emzikle cene kaslarini guclendire bilirsin . Bi sure sağ sutunu kasikla icir cok skinti cekiyorsan .