Mutlubiranneyim Görüp okuduğum iyi oldu,saglık ocagndaki ne öle ya heryer batıyo bide verdikleri damla iyi degl diye duydum🙄
deryatoprak Hatce2525 bıze kan damlası vermedı doktorumuz 3bucuk aylık olcaz 3 gun sonra ne zaman kullanılmaya baslanıyor bu kan damlası?
Gorkem80 zeyno__081119 bende sidefer kullanıyorum ama buz dolabında bırakıyorum sonra soguk oluyo siz nasıl veriyorsunuz benim 5 aylık oglum
zeyno__081119 Gorkem80 ben dolaba koymuyorum odada tutuyorum evin derecesini ayarlıyorum o şekilde rahat oluyor
Misirekmegii Hatce2525 ben minimum yarim saat damladan once emzirmis oluyorum yarim saat sonra tekrar emziriyorum bazen 1 saat oluyor 💎