GAMA ZeynoEylul24 çok doğru iyiysen kötü olmak çok üzücü. Eşinin buna ikna olması açısından çok şanslısın 👍🏻
ZeynoEylul24 GAMA eşim sağolsun her turlu yanımdadır. Kararlarıma saygı duyar o konuda çok şanslıyım. Bebeklerine çok düşkündür onlarinda burada daha rahat ettiğini biliyor.
GAMA ZeynoEylul24 merak ettiğim birşey daha var. Bebek arabası puset gibi çocukları taşımak için bu tarz seyler lazım oluyor mu, kış günü evde olduğunuzdan gerekk görüyor Musun?
ZeynoEylul24 GAMA lazim oluyor kesinlikle hepsini set halinde Dayim Doğum hediyesi olarak Almanya’dan getirdi. Uzun mesafeli yollarda puset şart yakın mesafede ise bebek arabası.
GAMA ZeynoEylul24 anlıyorum hepsi mevcut zaten Doğum öncesi almıştık. Annenin yanındayken kılın kullanıyor musun dışarı çıkabiliyor musun babında demek istemiştim ☺️
ZeynoEylul24 GAMA cok mecbur kalmadığım surece çıkmıyoruz. Malum soğuklar başladı. Sağlık ocağına gidiyoruz sadece nadirende anlamlara.
ZeynoEylul24 GAMA evet o yüzden kıpırdamıyoruz bir yere. Hava güneşli ve güzel iken 3 defa arabayla çıktık fazla duramadık geldik.