Yami
Hakcjrks bence yüzünü örtmeyin. Başlarda bende örtmüştüm ama sonda gün ışıgında uyumakta zorluk çekmeye başladı. 7 aylık olduk hala gün ışıgına doğru düzgün alışamadık.
uykuya geçiş için ise, bebekler malesef bir tek uykuya geçerken kendilerini yalnız hissediyolar ve o yüzdende kendilerini bırakmakta güçlük çekiyolar. Ayrıca uyku malesef öğretilen bişey. Şuan henüz küçük uyku saati yaklaştıgında onu biraz yorun sevin mıncıklayın bişeyler yapın bi rutin oluşturun her uyku öncesinde. Yorulunca daha kolay bırakıyolar kendilerni