Miracalpinannesii biliyorum canım o sayfayı takip ediyorum inceleme yapmaya bile gerek görmüyorum verenlere saygım var ama daha ek gıdaya başlamadan paketli birşey vermek istemiyorum dedim 2 ay oldu çok şükür mevsim meyve sebzeleriyle devam ediyorum peyniri yoğurdu kendim yapıyorum inşaşşah böylede devam edicem
Zaten bana kışın karpuz yemek garip geliyor