Kızlar 2 aylık kızım doğduğundan beri neredeyse uykuya geçişi o kadar zor ki gece gündüz farketmiyor çok zor uyuyor. Bir uyusa iyi uyuyor ama uyutana kadar canım çıkıyor. Gazlı bir bebek değil altı temiz karnı tok uykudan bayılıyor ama kıpır kıpır çok mızırdanıyor. Kucakta sallayaraj ve gezerek uyumaya alışkın olduğu için ve uykuya geçişi neredeyse 1 saat sürdüğü için aşırı yoruluyorum. Ayağa mı alıştırsam artım diyorum nolur bi fikir verin. Beyaz gürültü denedim elektrikli salıncak denedim denemediğim hiçbişe kalmadı. Uykusu gelince hemen uyuyabilsin istiyorum kendini de beni de perişan ediyor. Uyku saatleri gelince korkuyorum artık resmen. Sürekli gözlerini açıyor yarım göz uyukluyor pat uyanıyor napıcam ben böyle. Dediğim gibi uyuduğunda çok güzel uyuyor ama uykuya daldırmak için savaş veriyorum resmen 😭😭😭 sırtımda kolumda hayır kalmadı