Ygzm0 ben ilk evlendiğin zaman korunmamama rağmen 6 ay hamile kalamadım daha sonra doktora gittim , akıntım vardı zaten bana idrar yollarımı üşüttüğümü bunun da hamilelige eng olmadığını söyledi ve bana ilaç yazdı tedavi için , sanırım 10 tane kadar igne vardi , ben ilaçlarımı kullanıp bitirdiğim ay hamile kaldım, yani demek istediğim genital bölgenin rahatsızlanması bile engel olabiliyor