aslihanulusoy
Her gelen yeni yıl yaklaşırken, kendimi içinde huzurlu hissettiğim bir alanda kağıt ve kalemimi alıp uzunca bir liste yaparım. İçinde hedeflerim, dileklerim, hayallerim ve sevdiklerimin yer aldığı bu liste çocukluğumdan beri bende bir nevi arınma, yenilenme ve en önemlisi de o sene biterken yaşadığım hayal kırıklıkları, pişmanlıklar, keşkeleri içimden alır götürür... O sene hayatımda ki her şeyin daha güzel olacağına inandırır. Umut verir, huzur verir ve güven verir. Bir kağıt parçasına sığdırırım o seneyi... Her şeye bir çizgi çekip yeniden başlamak ne güzeldir, ah bir bilseniz... Kendimi bildiğimden beri bir kere yapmadım o listeyi. Geçen sene bugünlerde karnımda minicik bir bebeğin heyecanı bende sadece bir dilekcik barındırdı. Sağ salim kucağıma alıp onun o mis kokusunu içime çekmekti dileğim. Geçenler de oturdum, aynen aldım kalemimi kağıdımı tam dökülecekken kelimeler, o da ne? Bir feryat figan! Bebeğim uyanmış, beşikte ayağa dikilmiş, bana sesleniyor. Neyse dedim sonra yazarım. Akşama sabaha derken şimdi farkettim üzerinden tam dört gün geçmiş. Bu sene de bana dilek yok anlaşılan diye oturdum bari sizin güzel dileklerinizi okuyayım dedim! Yine de bir tane söylemek gerekirse, kendimle yeniden tanışmak istiyorum... Anne olduktan sonra hayatım da, önceliklerim de, hayallerim de hep minik bir bebeğe ait oldu. Peki ben bu hikayenin neresindeyim? Hani o hiç yerinde duramayan ben, bugünler de sinirli bir ev kuşuna dönüştüm. Bugünler geçecek mi? Yeni bir ben olabilecek miyim? Bir yandan bebeğimi kucaklarken diğer yandan hayallerime koşabilecek miyim? Hepinize şimdiden sağlıklı, huzurlu ve bereketli bir sene dilerim! ❤️
Unutmadan...
Modumuz; Bu yıl bambaşka bir BEN olabilmek olsun.
Yapabilene de helal olsun, hoş olsun!
Gizemre
Her yıl biraz daha büyüyoruz, biraz daha eskiyor ömür, biraz daha değişiyor her şey. Sende büyüdün kocaman oldun meleğim. Ama hala daha dün gibi gözlerimin önünde doğuşun. Seni çok seven annen. Yeni yılımız kutlu olsun güzel oğlum 🥰