Merhaba arkadaşlar. Bilgisi, onerisi, fikri olan cevap verebilir mi?Oğlum 8. ayına girecek. Iki sorunum var.
Birincisi yaklaşık bir iki haftadır her bezini değiştirdiğimde eli organina gidiyor, kasıyor, engelliyorum unutur diye fakat hala devam ediyor? Sıkıntısı ne olabilir? Keşfetme veya kaşıma diyorum ama uzun sürdü 😕 Ikincisi dünden beridir ateşi 37 38 gidiyor. Vücudu değil ama başı el içleri ateşli.. ve ishal olmustu.Disleri henuz çıkmadı. ılık duş aldırıp ateş düşürücü veriyorum. Diş midir? Vakalardan dolayı hemen dr a kosamiyorum