Mertemirim Kızlar doğum kilolarınızı basıl verdiniz ilaç kullanan memnun kalan var mi yada emziren anne diyeti yapan acil zayıflamam lazım
Hilkat Mertemirim Şu korona yüzünden evde ye iç yat daha bile kilo aldım yazan olursa banada iyi olur tavsiye 😕
PrensAnnesi1661 Mertemirim 50 kilo ile hamile kaldım 64 kilo ile doğuma gittim 14 aylık oğlum var çok şükür çatlama falan hiç bir şey olmadı göbek de olmadı şuan da 52 kiloyum sana tavsiyem içebildiğin kadar su iç hareket et sürekli çocuktan dolayı spor yapmadığımiz için aç evinde müzik dans et hem stres atarsın hemde hareket edersin ben böyle yaptım önemli olan stresden uzak durmak oda kilo yapıyor çünkü 😄😄🥰
Selinsak Ben 59 kg ile hamile kaldım 75 kg ile doğum yaptım ve şuan 62 kg yum bebeğim 1ay 8günlük .diyet yapmadım ama doğumdan sonra korse kullandım hala daha kullanıyorum göbeğinde kalmadı çok şükür korse tavsiye ediyorum 😊
Butterfly1720 Selinsak tabiki senin tercihin ama bence çok erken 48 kilo ile hamile kaldım 78 kilo ile doğuma gittim oğlum 2 yaşında geldiğinde doğum öncesi kiloma gelmiştim bebişin emiyorsa acele etme derim
Selinsak Kizlarininannesi İki tane kullanıyorum birini yengem verdi marka bilmiyorm şort givi olanlardan o tam karnıma kadar geliyor karın alt bölgesini güzel sarıyor Bitane de e bebekten owli doğum sonrası korse diye geçiyor onu aldım onu da daha üste doğru takıyorum göğsümün altına hemen bütün her yeri kaplıyor 😅
Selinsak Butterfly1720 ben kilo vermek için çaba sarfetmedim ki diyette yapmıyorum herşeyi yiyorum tek yaptığım korse kullanmak ayrıca çok su içiyorum ve çok hareketliyim
Butterfly1720 Selinsak sizin mesajınız üzerindeyken yanıtla demişim aslında konu sahibini yanıtlamak istedim 🙈🙈🙈
Duygusm Mertemirim Çoğu kendiliğinden gitti. Kalan kısmı da ben tatlı yemeyi kesersem azalıyor kesmezsem kilo vermem duruyor.
Duygusm Mertemirim Tatlı ve hamurişi çok belirleyici maalesef. Ben de tatlı yemekten vazgeçebilmiş olsaydım çoktan eski kiloma dönmüştüm 🤦🏻♀️
GSA1319 Mertemirim merhaba ben emziren anne diyeti ile verdim ondokuz gün oldu 4.5 kg yakın aslında post olarak açmak istedim yardımcı olur isteyenlere diye vazgeçtim çünkü kişiye özel olmalı zarar verir diye endişe ettim
GSA1319 Feyzadertlii diyetisyen e başvurdum 63 civarıydım şu an 58.5 oldum yani mucize bir şey yok aslında yazanları harfiyen uyguluyorum şunu da yiyeyim bunu da canm çekti diye bir toleransım yok zaten ben iradeli biriyimdir bu konuda. Farklı olarak normal diyetten kuru incir badem ceviz hurma biraz fazla şeker içermeyen emzirme çayları var her öğün ekmek var