Ygz seda2424 canım doktora sordum verilmez dök direk dedi ayrıyetten tekrar ısıtılıp hic verilmez anne sütü bile tekrardan ıstılmıyorken mama hic ısıtılmaz malum bozulma ihtimali daha yüksek😞
Glshyksl71 Figen 4tane doktor degistirdik hepsi kalan mamanin dokulmesini tekrar isitip icirilmemesini soyledi siz bilirsiniz yinede
Duygu1 seda2424 bebalac gold kullanıyorum Bebeğin ağzına değmediği sürece 2 saat durabilir yazıyordu sanırım ama ağzına değindikten sonra bindahabasla kullanılmamalı yazıyor
Mathilda OgretmenHanim benim de aklıma siz geldiniz ☺️ Bebenin midesinden çok çöpe gitmiştir mamalarımız 🤷🏻♀️
Beras Benimde bildiğim kadarıyla ağıza değen mamanın en fazla yarım saat bekletip içirilmesi gerekiyor hiç değmediyse 3saat bekleyebilir