Medine01 Ek gıdaya geçmek için bence bu kadar acle etmeyin bebeğini daha küçücük sadece mamayla beslenen bebeklere 4.ayın sonunda tattırın diyorlar yedirin bike demiyorlar ki ben 5 buçuk aylıkken başlamıştım,ki bence yediriyosanız da kendiniz yapın ben de kavanoz mama yediriyorum ama başka bir şey yoksa misafirlikte ya da dışardaysam