Mom1414 canım bende 4 gün önce yaptırdım ilk gün biraz ateşleri vardı . Calpol verdim ve zıbın la yatırdım gece bir iki gün mızmızlandılar sonra tamam.. sadece bazı yerlerinde kızarıklık oluyor oda cok normal merak etme yarına hiçbirşeyi kalmaz …bizde menenjite baslıcaz ama ben iki aşı arasında 1 ay süre olması gerekiyor diye biliyorum. Yine seni yanıltmak istemem ama bize doktorumuz oyle söylemişti