Oğlum biraz uykuya direnen bi bebek önce türlü yöntemler denettiriyo bana kucakta beşikte derken şimdi pusette uyuyoruz gündüzleri pusetinden alınca beşiğine koyunca uyanıyor bende almıyorum oyuzden ama içimde hiç rahat etmiyor rahatmiidir aceba die beşiğinde rahatca yatmak varken pusette iki büklüm böyle bebekleri olan varmi😂🤗