Alimiraninannesi Canım kafana takma. Benim bebeğim de 12 günlük ve benim de sütüm gelmedi. Yavaş yavaş geliyor,bebeğim açlıktan bağırıyor. Ben de mamaya başladım. Yapacak bir şeyimiz yok. Elimizden gelen bir şey olsa canımızı veririz bebeklerimiz için ama nafile. Ben de çok ağladım başlarda. Kafana takmamaya çalış. Sağlıklı olsun. Büyüyen mama ile de büyüyor. İlk sütünü 1 cc bile olsa sağ ver bebeğinin ağzına.