Stellaa 1yıl önce bosch aldım çok memnunum her şeyinden. Özellikle fırın için kullanım kılavuzu var mesela 3 yumurtalı pandispanya şu ayarda şu katta şu dakika 6 yumurtalı pandispanya şöyle şöyle aklınıza gelecek her çeşit tatlı yemek ekmek kurabiye hepsinin tek tek ayarı yazıyor. Ve gerçekten çok güzel pişiriyor