Tgce16 Kızlar bebekleriniz kaç kilo 5 numara kullananlar yazabilir mi Bebeğim 10 kilo premium care 4 kullanıyoruz ama 5 mi alsam normal Prima 5 nasıl
mom0989 Tgce16 doğduğu günden beri Prima premium kullanıyorum. Canım inan ki bezlerde çok fark yok. Biz de 10 kiloyuz ya da geçtik 5 numara kullanıyorum taşma fln yok. Gayet memnunum
Rzlgln Tgce16 valla ben bir ara indirimdeydi prima aldım premium care asla asla asla gece sızdırmıyor sabah kadar kupkuru bir de normal prima almışım ben o zamanlar ikisinin farklı olduğunu bilmiyordum inanın onun kadar kuru tutmadı
Dgndrmz Tgce16 bizde on kiloyuz elimizdeki bezler bitince yavastan bizde 5 numaraya geçelim ozaman prima aktif bebek kullanıyoruz bizde
Smrenes 12 kiloyuz 4 numara prima ama artık ufak geliyor taşma yapıyor o yüzden 5 e geçicem elimdeki bitsin canbebe kullanıyorum onda da 5 numara..
Alisa58 Tgce16 13 kiloyuz 6 kullanıyoruz premüummm daha geniş kalıp bence taşmıyorsa sıkmıyorsa 4 le devam edin
KitapKurduAnne Tgce16 Benim kızım da 8.5 kilo ,4 numara kullanıyoruz . Sanki biraz sıkı gibi geliyor bana da ,bi paket 5 mi alıp denesem acaba?
espalp KitapKurduAnne 5 baya geniş. 11 kilo oğlum ona çok bol bol oluyor 5 numara ben de ilk kez aldım 5’i
gzdalidmr Tgce16 ben 4 numarayı kullandım.Tam rahat rahat oldu.Memnun kaldım.Paketlerin üzerinde yazanlarla hiç ilgisi yok.