[silindi] doğumdan beri en çok kullandığım ürün diyebilirim. İlk bebeğimde göğüslerim çok kötü yara olmuştu çok sıkıntı çekmiştim. Bu bebeğimde doğum itibariyle kullandım ve çok şükür yarasız atlattık bebeğim 2 ay 10 günlük ve hala kullanıyorum. Göğüs pedleri hava aldırmadığı için meme ucunu tahriş ediyor. Avent kalkan sayesinde göğüsünüz sütyene değmedi için tahriş ve yara olmuyor.