TalentedMom Merhaba Anneler; Bebeğimin kulağının arkası açılmış yani yara olmuş.Evde bizim yaptığımız kantoron yağı vardı onu sürdüm başka ne iyi gelir sizde böyle sorun yaşadınız mı?
Mom091 TalentedMom banyodan sonra kulak arkasını güzelce kurulayın. Kulak arkasını masaj yapar gibi yıkayın. Kurulayıp losyon sürün yumuşatıyor. Her banyoda yapın bunu
anne15 TalentedMom nemli bırakmayın dus alınca losyonla yumusatabilirsiniz belki. Birde alerjik oluncada öyle oluyo sanırım belirtilerde umarım öyle değildir
aramzamzam TalentedMom ne kadarlık bebeğiniz ufak yaralara hipokloröz öneririm pamukcuğu falan da geçiriyo Bi araştırın bence benim bile burnumda yara cıkıyo kac gün çekerdim acısını aldm iki güne iyileşti 🌹
Neib TalentedMom benim kızınki de öyle oluyordu birkaç defa banyodan sonra iyice kuruladım zeytinyağı sürdüm biraz geçti tekrar olmadı sadece banyoda değil günlük olarakta bebek pamuğunu ılık suyla ıslatıp silip kurulayıp zeytinyağı sürerdim
Babe TalentedMom Egzama canim bizim de oluyor.Kimi egzama gida alerjisine bagli kimi egzama cildi kuru oldugu icin.Bizim alerjimiz yok kuruluktan ara ara yara oluyor.Nemli birakma herhangi bir bebek kremi kullanabilirsin
Aselim046 TalentedMom emiyor süt attıgı birikiyor olabilir banyoda güzelce yıkayıp sonra zeytin yağ ya da nemlendirici bi şey sürün geçer
Mom091 TalentedMom ondandır. Arkası kabuklanır hep. Muhakkak yıkayın güzelce ve kurulayın. Bizlerinde yıkamadığımızda kabuklanıyor kulak arkamız😊
TalentedMom Aselim046 yok yara olduktan sonra kantoron yapı sürdüm mustela ve bepanthol baby pişik kremi var ama sürmedim belki daha kötü olur diye sürsem mi