Canım benim bebeğimde öyleydi ilk sütüm gelmedi diye mama verdik ama sarılık olmadı bizde mamaya alıştı ve hala doymuyor bizde aptamil mamayla devam ediyoruz doktorumuz bebek ne kadar istiyorsa o kadar mama vericeksn dedi doktoruna danış istersen 35 günlük olduk ve hala aynı doymuyo😂