Perimasali Kızlar merhaba, mommy’s bliss gaz damlasını kullanan varmı? Varsa iyi geldimi ve günde kaç kez kullandınız?
Tugbagul33 Perimasali ben kullandım. Hiç iyi gelmedi hatta daha fazla sancı oldu. Biogai ve diğer tüm gaz damlalarını denedim. Gerçekten de tek çözüm beklemek. Masaj yap canım. 3 aya girdik ve bitti şükür
ayazasaf Perimasali orjinalinini hocam amerikadan getirdi bize hiçbir ilaç yaramadı ne denediysek tam 5 ay ama 5. Ayını doldurdu çocuk aniden sakinleşti hatta ilk gece uyudu sabaha kadar eşimle başında bekledik birşey oldu diye
Perimasali Tugbagul33 bugün başladık kimisine iyi geliyormuş kimisine gelmiyor napıcaz bilmiyorum artık 😭
Tugbagul33 Perimasali Allah yardımcınız olsun. Biz çok uğraştık. Sıcak suyla masaj. Bol bol ayak egzerzisi Kimyon rezene caylariyla yaşadım.
Tugbagul33 Perimasali Allah yardımcınız olsun. Biz çok uğraştık. Sıcak suyla masaj. Bol bol ayak egzerzisi Kimyon rezene caylariyla yaşadım.
Tugbagul33 Perimasali 3 kez Biri şırıngayi tam veriyorduk. Ama okdr çok sancı yaptı ki 3 kez vermez oldum
ayazasaf Perimasali sabah akşam bir enjektör canım ama benim oğluma diğerleride yaramadı çok memnun olanlarda vardı