Deletedmom414 bende artar diye duymuştum 😂 ben doğumdan 3 ay sonra olmaya başladım, sütümde azalma olmadı. sadece ben sancılı geçirdiğim için ilk gün emzirmek için halsiz oluyordum. ama genel olarak bir artış var gibi ama nedenini bilmiyorum, beslenme olabilir, bebek büyüdükçe stresim azalmış olabilir, bilemiyorum.