Edacck 3 aylık bebişim var. Burun aspiratöru aldım 18 ay ve üstü yazıyor hiç dikkat etmemiştim. Küçükken kullanılmıyor mu? Bunu kullansam ne olur zararı olur mu acaba
Elalis Edacck doktora gittim aspırator asla kullanma dedi travma yapar dedı serum fizyolojik yaparsın dedı benımde 1bucuk aylık
Deletedmom896 Edacck el pompaları var serum fizyolojikle yapılan eczaneden almıştım daha güvenilir geliyor sonuçta gücünü kendin ayarlıyorsun
anne15 Edacck ebebekin markası var bende kendi nefesimle cektiğim modellerden yani. Cok tıkandığını anlayınca cekiyorum rahatlıyo
Gizemensar Edacck ben doğduğundan beri burun aspiratör ve serum fizyolojik kullanıyorum canim burnu cok tıkanıyor anca aciyor oda 4 aylik şuan
Elalis Edacck bende oyle dusunmustum doktor kendı agzınla cekılenı bıle yapma dedı anlamadım bende zararlıymıs burun danarları cok ınce dedı cok kenara gelırse kulak cubuguyla al dedı derıne ınmeden 🤷🏻♀️